2020年7月16日 星期四

海灘餐廳

海灘餐廳 上星期專登入屯門拍拖>0<~我一生人真係好小入去, 因沒親戚朋友在屯門住, 感欣男朋友豬安排好一切同BOOK好餐廳 對住GOLD COAST, 有戶外位置望沙灘, 但當日太熱啦, 坐戶外智熱溶我身體脂肪. 什室內涼冷氣食DINNER
L’atlantis的相片 - 屯門
Foie gras 當然讓大豬處罝啦........
L’atlantis的相片 - 屯門
田螺+MASHED POTATO, 很多CARBOHYDRATE, 食完STARTER都會飽了1/3
L’atlantis的相片 - 屯門
一何SET 再加 CESAR SALAD, CESAR SALAD我要走SALAD DRESSING, 因我好怕食MAYO......得個租字又肥, 個BREAD CRUMB 好重牛油味又脆, 我偷食了一小塊試味 FROS 
L’atlantis的相片 - 屯門
L’atlantis的相片 - 屯門
MAIN COURSE 是魚呀, 有MASHED POTATO 魚皮煎到脆胱地, 魚肉富油脂 牛尾湯, 望上去似羅宋湯, 蕃茄令湯看上紅呈紅色, 有人迫我飲了一口試試..(我不吃牛的說)...好重牛味..
L’atlantis的相片 - 屯門
L’atlantis的相片 - 屯門
DESSERT - CHOCOLATE CAKE
L’atlantis的相片 - 屯門
ABALONE  是用CASH 結帳額送的。黑松露汁~ 環境絕對岩DATING
INSTAGRAM- foodieelaine
FB: facebook.com/elainebeehk 
MY CONTACT : elaine20326@hotmail.com 
OPENRICE/ 大眾點評/ Tripadvisor: elaine20326

沒有留言:

張貼留言