2012年11月9日 星期五

湯難飲, 粉唔滑又少料@越旺 pho' 26

湯難飲, 粉唔滑又少料@越旺 pho' 26

灣仔蘭杜街2號3號舖


轉左係附近返工, 所以會介紹多些食LUNCH地方


湯有金不換碎,同生洋蔥, 但勁難飲LAW~也要挑曬出來,
但只飲湯頭也有種說不出的怪感覺
一點都不似我吃過的越式湯粉人家的湯好清甜好香架


有圖有真相, 超嘔心
返有一層油在湯上.......


ORDER了越式春卷湯粉......真係只有二小條...
春卷不是小食呀是主菜的食送.....
而個春卷係炸得唔夠脆架
唔可以咬開, 唔卜一聲
心想食40元你比咁小我...
而碗湯面是沒有任何配料慘過食素
我難道是ORDER了陽春麵淨麵什麼都沒有......???!!!
再係呢區食野...我會無啖好食
開始想自己整LUNCH BOX了....
咁難食都有人幫襯, 我開間一定無死


是餐$42....... (連熱飲一杯價錢)

沒有留言:

張貼留言