2012年11月9日 星期五

貴野平用@murad travel set

MURAD大家認識或記得嗎???
Murad 由國際權威皮膚科醫生Howard Murad M.D.於1989年成立
原來竟是全球首個醫學護膚品牌!!!!



呢set travel set 來架
murad不是平價牌子, 一件正貨產品接近千元
以前在joyce 買到,好多香港明星都用架
得到呢set 要多謝我阿妹先 @v@

用了後我想主力介紹比較正的比大家認識


首先是支toner, 完全是痴線, 隨意噴一下上面
唔理佢, 沒用手協助, 但滲透超快超吸收!!!!
話說我假期好hea, 洗完面趕打assignment功課
只是見到佢出現眼前, 就順手拿來用
之後都沒再用其他lotion呀cream呀咁
卻保濕而且勁持久呀!!!難怪飛機上空姐們都用@v@
我上完妝, 也用過它噴一下來補下水
天呀, 為何可以當化妝品無到, 同樣用完後feel 到成份走了入皮膚
即時飽滿起來
同自己講要省住用呀!!我只有這一套


升左近一倍呀!!!

另一支是cream, 佢又有什麼勁

擦係勁乾架位置, 即時軟化死皮!!!
厚到腳皮一樣都可以
因為我真係用來搽係腳根位, 呵呵
(咁做係因為新鞋穿到磨到又乾又痛)

沒有留言:

張貼留言