2013年1月4日 星期五

肥美魚腩@拱照車仔麵

今天我很阿叔加麻甩
因為叫了一個我從來不會叫的阿叔碟頭飯
蒸鯇魚飯,原本想叫豉椒但無,咁就改了梅菜。。
原本間店主要吃車仔麵
經上次一試經驗味道一般
只好改食飯,但飯又很多炒蛋同肉餅系
又燒炒蛋,芙蓉炒蛋,肉餅飯。。我唔好wor
好啦,放下形象身段,感受大叔情懷


個魚是魚腩位,多肉(可能早去有
, HEHE)
但有點腥啦,其實店家有下幾條薑絲去味
可是魚皮下最面層仍有腥味>0<我最怕
就梅菜,Soy sauce是甜甜的
雖然我喜歡辣同鹹的豉油多d(指對食魚)
中立來說都ok架,我也接受到

今次對呢碟大叔飯評價回升返
$38 連熱飲

沒有留言:

張貼留言