2013年1月27日 星期日

甩小左頭髮@Esthaar 防敏洗頭水系列


甩小左頭髮@Esthaar 防敏洗頭水系列

我頭皮屬過敏型,
如果造型產品一接觸頭皮又沒徹底洗乾淨
第二日除了會長出頭皮同頭痕外
更會長出很多粒細小的頭瘡
像皮膚不潔, 油脂污垢阻塞而成的暗瘡
之後隨之而起的就是脫髮......


看每日洗頭都甩咁多.....>0<

容量 : 500ml
產地 : 韓國

Esthaar 架洗頭水曾經用過(紫色樽身中藥系列)
真是可以改變脫髮, 令頭髮更強韌
綠色樽身就是防敏感系列了
有12種維他命及礦物
令頭皮健康也可以促進生長,減少掉髮同折斷
Esthaar是有loahs, eco cet等有機成份認
而且係用天然架清潔介面(不是用sls做起泡劑)
希望成份天然d, 少d刺激, 頭皮無發炎
可以小d脫髮啦


洗頭水同護髮乳都有天然植物香味
質地如圖


洗頭水過完水後會有清新感
但又不會像我用Esthaar 中藥個支咁乾澀
再加埋護髮乳輕輕按摩停留數分鐘再過水
滋潤髮絲使頭髮更柔順
只是用了一個多星期
用手摸上頭皮, 粒粒已退了不少
沒有疙瘩的頭瘡, 因發炎引致的脫髮與頭皮問題
同樣得到了改善
只是護髮乳就略為不足
可以令頭髮更順滑光澤就好了
我都要再加髮膜髮油做深層修護
洗頭水好work, 我用普通洗頭水
頭瘡脫髮似舊, 浴室去水位無頭髮積聚
就知道我脫髮善了

沒有留言:

張貼留言