2012年12月18日 星期二

平bra都托高一個cup

呢幾日去了買bra bra~
其中早前都買了一堆新衫for返工用
本想出mix and match文
但全身snapshot沒法自拍,便擱置了

bra bra我一向喜歡colorful 同有設計的
而平價brand入面, 68 是我很喜歡的一間
因有fitting, 價錢只是百多元
shopping環境又舒服

今次買了個只是$68 (藍色中間)
之後我妹話cotton on bra bra都半價
其實我從未去過cotton on 買野
因不是我style, (太casual)
見到又fitting, 想不到 $55 一個竟有如此push up效果
~~~

pose了相呀~哈哈, 有點面紅了
開頭都唔知pose 唔pose好
太性感會超了bottom line吧
會比ban文~呵呵
但又想話比大家知真係幾work
因旁邊是加了個pad~
有托大架作用
而款式也可爰呀, 有很多粉紅呀lace呀咁

沒有留言:

張貼留言