2013年2月23日 星期六

真人真事,dbs信用卡無理受氣對待及當客係傻仔

當日帶齊email , id copy 同授權信去換野, 但上到佐敦中心個女員工只冷冷一句回應唔比一定要親身換, 你自己問返dbs,我話我有授權信同ID COPY可以show比你睇架wor, 但過程個女員連我一早準備好的信也沒看過一眼就趕人走, 態度語氣勁差。

你話我無做齊我自己抵死, 咁dbs 同換領中心溝通有問題, 唔應由個客人suffer, 我去換都要時間要花車錢啦。間換領中心唔憂做, 對住d換野架人對佢地來說唔係客, 客人係比job佢地做redeem 架公司, 咁你當我人肉球拋返叫我自己去問dbs, 好彩張email有個tel, 唔係就係求助無門。我係代領, 本身有用dbs架credit card, 用自己身份去feedback, 我知唔關cs事, 但唔骰係一味只識講sorry, 係搵得間野, 要check 人地架service quality, 你用得佢就代表左你公司型象架啦, 唔係say句唔好意思 fu hin左收左線就ok, 你咁大間公司唔係第一次攪d 咁架marketing, 無理由咁簡單架溝通同t&c都唔清楚

而cs hotline個manager 都係垃圾, 覆返電話根本無解決個問題, 要我由頭都尾再講多一次, 我直頭串返佢, 你咁覆我有乜意義, 唔係調查好先覆電話架咩, 又再一次浪費我時間。我直接要求佢公司出封書面信解釋,之後我要去5日旅行, 份工都唔方面聽佢地電話再講廢話, 但我等左7個工作天都收唔到一封信, 而我取消張credit card 係有多左2千幾架退票cheque 都收唔到!!!!!!!。我自己都做過cs, 呢d service standard簡直係差到爆, 咪當d客傻先得, 所以我直頭cut 曬d compass visa同dbs card。

大家仲記得當年dbs 把有client財物架保險箱無檢查下送曬去堆田區, 就知道dbs 呢間公司架internal control 同risk control 做得何其差, 大家如果用緊佢架服務同戶口, 建議取消吧!唔係下一個有咁架待遇就會係你

沒有留言:

張貼留言