2012年9月14日 星期五

西班牙小食@TAPEO

西班牙小食@TAPEO

ADDRESS:蘇豪荷李活道19號

店子好少, 座位也是BAR位來的
比較CASUAL啦=__= 不過D BAR 位 好高
以我矮小我身型, 上落唔方便=__=
因為客源是外國人為主, 所以沒就哈比族啦

open kitchen, 食完會一身油煙味
=__=先上了個SALAD , 沒影相
PALM HEART???唔知係乜, 終之本人覺得唔好味
白色爽爽地, 但PALM HEART沒什麼味道
個SOURCE酸的, 加了OLIVE OIL, 唔合我口味呀!!
我直頭的覺得難食, 最神架係有人認為好味, 呵呵, 就成碟ko

店內燈光暗一所以拍出照片質素不好, 見諒

有GARLIC的魷魚, 都是一般啦,又唔夠熱
炸的我會喜歡D, 唔夠咬口


其貌不揚, 但是好味
面是肉碎加蕃茄煮成, 再灑上nuts
好開胃啦, 底下是一片煮到好爛的eggplant
爛到好似bb 糊仔, 不太吃到eggplant的味及texture>v<
但又出奇好味, 哈哈哈哈


好飽的磨茹薯仔蛋餅, 我自己幫佢改名的
個名已提示了是什麼材料啦
食1/4已好滯=___= 如果自行加些調味會好些
eg pepper /tabasco,唔知店有沒有提供啦
因我只食了1 slice就放慢手腳了, 飽上心口

conclusion:好處是份量少, 可以嚐多些呀^v^
但環境一般, 座得唔舒服~~油煙味重

沒有留言:

張貼留言