2012年9月29日 星期六

罷買,無禮員工+垃圾公司@yoppi 乳酪雪糕店

呢段野係我打比佢公司feedback, 但完全未人回law!!!! 如果日後呢間出司出什麼現金卡呀, 團購 coupon等等
會用唔到架!!!!! 唔好信走左去買呀

我要做投訴, 貴公司服務完全不知所謂, 我用coupon 到貴公司hollywood plaza 買野, 到比錢時話coupon, 話間舖無join,但coupon明明印住地gmail, 咁問邊間有, 店員又唔知, 只話應該得, 態度語氣極惡劣, 問經理幾時返 好輕浮話叫marco 架經理唔知返架, 佢係老細, 其中一個staff 叫calie,另外仲帶個短
頭 髮架同樣連其本禮貌都無。 到問有無head office tel and office addr, 只你敷衍比左中環店地址我, 所以我要投訴, 見到你d staff 只識係office 玩, 自已去盛雪糕食, 但office hr 一個負責人都無, 到問野竟然比d咁架答案同attitude,希望你地回覆事件 你地公司估唔到連一個電話想反映都無,我會係各大小forum ,and blog到寫返今日我架經歷, 等其他人知你地間公司原來係咁

沒有留言:

張貼留言