2013年3月8日 星期五

無味是但燒@皇鳳

無味是但燒@皇鳳

灣仔聖佛蘭士街9-11號寶豐大廈地下A舖

香港式bbq???食完我都唔覺是hk style
只是把東西燒熟比客人食的一間店
….沒辦法, 星街只有它空空有位




難食的芝士年糕
我咁大個, 都是第一次食到不q
而芝士又拉不出絲的芝士年糕
……..用埋下等貨, 似麵份加水的糊年糕
黑松露炒飯…..沒有黑松露的香
而飯也是沒有味道, 而家一包鹽賣好貴?
貴到少少都唔舒得落, 我去了17世紀嗎?
鹽應該比黃金更貴, 但古時有

也會用
招待客人
不要說是因要散發出黑松露獨有的香氣
所以不加調味得客人品嚐到
松露的原始風味
日式燒雞扒, 正常可以入口
但個皮都燒唔到香脆可口沒油脂
可能我係日本食到的便當太令人流口水了
但我問題又來了, 不是hk style. bbq?
Menu
上有日式燒雞扒???
燒菇 x2
個秀珍菇沾了日式照燒醬
好普遍,真係好求其

 
另一個黑色的mushroom 就好油膩下
烏頭魚, 預先起了中間的大魚骨
不懂吐骨頭也減低chok 到的危險性
燒好灑了七味粉調味, 辣味蓋了魚腥
但舌頭味蕾活躍的我, 還是食到泥味
…..
牛舌, 我唔食牛..所以不知
可以選厚切薄切, that's all


芝士燒脆玉瓜, 又是沒經調味
瓜唔脆又乾….
原來此店的香港式燒烤是等同不落調味料


燒豬頸肉, 總於有道似樣的唔難食 有鹹同微辣, 但卻偏重手重味重油


炸紫菜蟹柳, 日式天富羅外層炸醬?
點沙律醬就食得啦….比個是但形容你
好彩魚肉蟹柳買回來就有人工調味
我不用吃麵粉漿


牛油金菇, 一道沒可能難食
只要牛油下得足就完成
不過份量好少呀
豬油撈飯, 甜豉油, 中間一匙邪惡豬油
面上再灑了蔥花肉鬆
好似是招牌菜之??對我來說只是合格
撈出來, 豬肉鬆也是買現成, 何來花心思時間煮
也完成嚐不到廚師的手勢….


豬頸肉卷?(個名唔記得了)
用了塊餅皮wrap住炒過的豬頸肉
食完的印象?我答你唔難食

以上食食唔飽, 最平一碟都收我$50
份量又少得可憐,
牆上貼了幾張明星相
也沒可能令人再光顧你
因食物真的很差 ,負評一個
十多樣東西沒一道我認為好食
甚至乎我可以用難食套在此家店的出品上
當中得2,3道正常…..
$ 250 一人, 我開始明白, 有時貴架
素味道唔一定好,同價錢未必成正比
唔敢order第3round, 你話好味我都樂意再叫
去食碗雲吞面好過

仲要收成一百元切cake 費....

沒有留言:

張貼留言