2013年3月24日 星期日

dbs 信用卡 服務, 員工亙相包庇‏

帶齊email , id copy 同授權信, 但個女員工只冷冷一句回應 唔比一定要親身換, 你自己問返dbs,我話我有信可以show比你睇架wor, 但過程 當中連我一早準備好的信也沒看過一眼就趕人走, 態度語氣勁差。你話我無做齊我自己抵死, 咁dbs 同換領中心溝通有問題, 唔應由個客人suffer, 我去換都要時間要花車錢啦。間換領中心唔憂做, 對住d換野架人對佢地來說唔係客, 客人係比job佢地做redeem 架公司, 咁你當我人肉球拋返叫我自己去問dbs, 好彩張email有個tel, 唔係就係求助無門。我係代領, 本身有用dbs架credit card, 用自己身份去feedback, 我知唔關cs事, 但唔骰係一味只識講sorry, 係搵得間野, 要check 人地架service quality, 你用得佢就代表左你公司型象架啦, 唔係say句唔好意思 fu hin左收左線就ok, 你咁大間公司唔係第一次攪d 咁架marketing, 無理由咁簡單架溝通同t&c都唔清楚 , 而cs hotline個manager 都係垃圾, 覆返電話根本無解決個問題, 要我由頭都尾再講多一次, 我直頭串返佢, 你咁覆我有乜意義, 唔係調查好先覆電話架咩, 又再一次浪費我時間。我直接要求佢公司出封書面信解釋,由之後我要去5日旅行, 份工都唔方面聽佢地電話再講廢話, 但我等左7個工作天都收唔到一封信, 而我取消張credit card 係有多左2千幾架退票cheque 都收唔到!!!!。我自己都做過cs, 呢d service standard簡直係差到爆, 咪當d客傻先得, 所以我直頭cut 曬d compass visa同dbs card。大家仲記得當年dbs 把有client財物架保險箱無檢查下送曬去堆田區, 就知道dbs 呢間公司架internal control 同risk control 做得何其差, 大家如果用緊佢架服務同戶口, 建議取消吧!

(第一篇內容)
---------------


當我出第一篇留言同blog 文, 已有網有回應我佢地代領無問題, 同一件事唔同人原來又有唔同做法。

再 補充返事件, 互相包庇不負責任架公司 , 我第一次投訴8/2 ,話7個工作天回復, 到我回港22/2, 再第左成個星期連信同cheque 都未收到, 要我自己再打上call center follow。本身已經好不滿同勞氣, 我完成未試過有間公司當間人無到加透明。打上去話負責同事放左工, 要下星期一先再以比到資料我, 仲話系統乜follow up架detail都無。我直接問咁投訴部負責跟我case個同事叫乜名同直線, 我自己搵好了, 佢話佢只是客戶服務架同事, 唔係投訴部。我一聽到就火啦, 上次個我同個經理講明要交去上投訴部, 因個所謂架經理完全係耍我, 無比solution我仲一味耍我太極, 佢地就當我唔識野, 交比自己人跟 (但我等左一個月都無信回覆)


到星期一終於有人打比我3/8, 但都係佢自己部門一位姓黃架小姐。 我問佢一個月, 件事處理點, 佢話佢email 覆左我件事, 我話我要求信呀, 唔係email, 佢都直認根本無準備到信寄比我, 而且係無人知會我情況下點解又無情情email比我, 重點係我無收到佢地所謂架email。係我一話, 先肯話補返封信。而最終收到信已經係3月中, 極件事根本沒有解決,我應有架禮物當然都拿唔到。 我知再向dbs compass visa 投訴都係無用, 因為成班人只係係度亙相包庇, 無一個人係負責任及從客人架角度出發。

我咁辛苦打篇文, 除了表達自己意見不滿, 都希望有高層及比大眾知道要小心選擇用緊架credit card同銀行服務。
負上信件, 而信內部當然比佢地美化左啦, 我遭受到架服務同待遇比大家要, 評評理。

沒有留言:

張貼留言