2012年10月13日 星期六

第一次食buffet 覺得回本@御花園咖啡室

第一次食buffet 覺得回本@御花園咖啡室


香港銅鑼灣怡和街88號富豪香港酒店1
I ♥ 龍蝦自助晚餐 ,座無虛席b
ook定位先呀
成人每位 $408, 供應時間 6:30~ 9:30pm
我唔食生野, 去到buffet, 朋友一打打生蠔
厚切魚生同牛狂吃之際, 我就吃普通野



香煎鵝肝配黑菌龍蝦汁

片鵝肝勁厚,師父煎時閃閃油光好豐腴
配合法包,我咬下 "卡"一聲, 清脆的聲音
鵝肝在口中溶化,喉嚨痛熱氣, 不理了

龍蝦意大利扁麵配車厘茄汁
西式煮法,車厘茄醬汁加蔬菜添上繽紛的色彩
但不太找到龍蝦肉呢


咖喱龍蝦
 
咖喱味較濃同辣, 蓋掉了龍蝦的甜呢
一隻龍蝦來價都要數百元
粗壯多肉的龍蝦 , 回本之選



龍蝦雲吞湯麵, 把香港地道美食,變奏成名貴version但湯把雲吞皮沉得太柔, 如果改做即叫即煮就更好了
反正buffet 有counter 即製粉麵
龍蝦嚐過, 別忘了還有豐富的海鮮呀

阿拉斯加長蟹腳大軍殺出來了
我都克服了唔鍾意折蟹, 鯨吞了5隻蟹腳
焗蠔足有半隻手掌大呀
愛吃海鮮的也不容錯過
豐富的選擇, 蝦、青口 、螺等,連瀨尿蝦都有
只怕你 肚子裝不下所有佳餚

各類新鮮刺身及特色壽司
刺身即食即切呀
 
食了那麼多菜式, 我的第二個胃也開始蠢蠢欲動
甜品胃發力了 ^0^
酒店buffet有 dreyer's 雪糕,今次去有4種味
像中國feel的木架上放滿了一杯杯的dessert
mango budding, brownie, 木槺布甸等等
即製梳乎厘 朱古力火鍋也少不了
香蕉朱古力卷超好味^^, 外型仲好靚
食完甜品飽到上喉嚨了

沒有留言:

張貼留言