2012年10月26日 星期五

塞住毛孔又笠@clinelle anti wrinkle and firming serum

塞住毛孔又笠@clinelle anti wrinkle and firming serum


容量 : 20ml
產地 : 法國
價錢 : $ 328

專利 envinix 3重科研倍護系統
可以改善彈性及水份

成份 :  Water, glycerin, butylene glycol, PPG-26- buteth 26, PEG40 hydrogenated castor oil, PEG 8 , Phenoxyethanol, carbomer, propylene glycol, methylparaben, chlorphenesin, glyceryl acrylate, sodium hydroxide, propylparaben, hyaluronate, tetrasodium EDTA, ethylparaben, sodium lactate, rosmarinus officinalos leaf oil, polysorbate 20, geraniol, malva sylvestris flower extract, ascorbyl tetraisopalmintate, palmitoyl oligopeptide, palmitoyl tetrapeptide 7



Matrixyl 3000 胜肱複合物啓動自我修復機能
刺激細胞外基質之合成
重塑纖維母細胞
精華

有淡淡的香味, 但不討好
但質地幾黏身, 悶焗感很討厭
一搽上面好似膠水呀......
而吸收又麻麻, 個人來説不太喜歡
塗了頭一分鐘面部會有少少張緊
但之後個緊緻感會好快消失


我用了面油紙測試, 這是塗完後3mins
仍然油油的, 把整張面油紙也黏住
可想以知質地同膠水一樣
用量都幾快下, 支精華我只是晩上用
按1-2泵, 但一個星期多已無了1/2
幸好是中獎得來, 咁計落貴過專櫃產品
一點都唔值, 換了我一定不會真金白銀買了
用完一掛, 頭仲多左!!
用了 clinelle  兩件產品, 結果都失望
我同佢真的無緣又唔夾

沒有留言:

張貼留言