2013年4月20日 星期六

拉麵店食飯@一風堂


拉麵店食飯@一風堂金鐘金鐘廊1樓F04-F06舖

都唔知出過幾多篇一風堂了
Menu 上的食物都被我食了9 xp
轉攻食飯吧, 溫泉蛋豬肉漢堡扒飯
日式漢堡扒大都以牛肉作材料
見到是pork pork ,我可以食啦~~哈哈


個飯size 都幾少,只有大半碗飯
我見都心知不妙, 一定唔夠飽
之前仲矜豫叫唔叫小食
可以落多一個小食填肚啦
用的是日本黏性較高的珍珠米~細細粒
相對塊豬肉漢堡就幾厚下, 又好好食
拮穿個溫泉蛋先!!!!so 宵魂
再加上次被我讚過的醃辣
一口接一口, 比我食多一碗都得

雞絲沙律

沙律上淋上了日式芝麻沙律醬
E~有幾處紅見像辣醬的是??
原來是加了些花生碎的辣油
可以放心是沒什麼辣味
沙律的菜唔苦
(其實係唔火箭菜?)
個樣好似呀但就少了陣苦味
曾經食過苦過弟弟火箭菜的
salad
開唔到胃仲好影響食慾的
要減肥可以去超市買把
食一口即包你作嘔

加埋一每人
$ 100

沒有留言:

張貼留言