2013年4月27日 星期六

朝聖梁朝偉@金雀餐廳


朝聖梁朝偉@金雀餐廳


地址
: 銅鑼灣蘭芳道13-15 號地下
我入到餐廳先知原因是拍過2036
大大張劇照就放在牆上當裝飾
食具都係我未出世年代的產物
用了幾十年的懷舊風
幾十年前時的餐廳, 一定大件夾抵食
我爸媽媽年代應該都經歷過
去西餐廳食是高級消費節目
而家百多元就可以食到晚餐
Dinner set, 由餐包,, 前菜, 主菜, 甜品加餐飲
個餐有足
6樣東西,大食女生的我
吃了一半主菜已飽
, 3個女生share 2個餐都ok

我入到餐廳先知原因是拍過2036
大大張劇照就放在牆上當裝飾
食具都係我未出世年代的產物
用了幾十年的懷舊風
小餐包,當日好肚餓的我半塊牛油伴食
羅宋湯
, 好多蔬菜煮到好淋
補充纖維只食蔬菜
, 把牛肉飛掉(我不吃牛)
羅宋湯茄味唔算太濃, 飲到蔬菜甜味加牛味


前菜是白汁配炸魚柳
個白汁好得意
, 係有幾粒通心粉, 哈哈
我呢
d 80後未食過及只是第一次見
個蛋汁粉層唔厚
, 唔會好似有些餐廳
出現炸粉厚過魚塊的情況
魚柳塊足足有我一隻手掌大
個白汁用了很多牛油炒成
我直頭食到牛油陣鹹味
到個主菜啦, 瑞士雞扒飯,可以跟飯/ 意粉
如果選意粉, 是有用蕃茄汁炒過先
雞扒又是超超超大一塊
不過擺碟好隨意, 無乜美感
仲有童年陰影中討厭的冷藏雜菜
大量在碟伴著, 我一口也沒接觸
+___+怕怕吃青豆
我是在食豪大大雞扒嗎?
個雞扒本人味覺估是用巴西雞
因雞味比較出, 肉質都偏實
唔似係大陸養雞場大量生產下的怪雞肉
食完個雞扒, 餘下很多飯
瑞士雞扒個汁唔似瑞士汁
唔係甜豉油味>0<~

雪糕只有vanilla ,對我而言好足夠
因為最愛vanilla, 放左罐頭菠蘿粒
告訴你菠蘿同vanilla 味是不夾的
這就是幾十年前的甜點style

沒有留言:

張貼留言