2014年4月26日 星期六

宅女擴闊圈子@SPEED DATING(有SD公司比較)

好多女仔因為性格內向,
一係工作問題好難結識另一半
而SPEED DATING(下文簡稱SD) 正好用來識朋友,
好彩當然可以遇上真命天子/女也說不定

而我都一直都有去開,不怕被人說呀
反正是光明正大識朋友
當中光顧了數間可以比有興趣架姊妹參考!
因為我曾經上網爬文, 可供參考的資料小得可憐,
文章可以給予一些實用資料比大家。
至於參加者質素都幾睇彩數,
無話邊間一定好, 各花入各眼吧!

RACHEL CHAN
感覺是NETWORKING 多, 可以結交唔同行業架人
而地點都是中環LKF~其實同自己去LKF 沒分別!
要自己主動, 進一步溝通就要努力問人拎CONTACT
不過有幾個經營紅酒的小伙子都幾有趣,
懂得SOCIAL, 而NETWORKING/PARTY 來來去去都係慣去的,
似係一大班識落架人自己飲野,
而PARTY 式SD 都會有些小遊戲 及抽獎等大家互動
他們都有攪TABLE FOR 6 ,
不外乎是比張紙你選擇心儀對象,
過幾日如果雙方都有TICK就會EMAIL 通知大家架CONTACT!
個次係我第一次去, 回想都幾攪笑,
不停收男方卡片似見工 XP


個人感受PARTY 式架SD比較適合識朋友,
而TABLE FOR 6 (我會私下稱為INTERVIEW DATING , 哈哈)
男生會比較認真, 傾向找個可以發展的

當然我都有玩過 INTERVIEW 形式架SPEED DATING,
男女相方有5分鐘左右時間了解,
不過大多是講職業興趣,
同一番說明重覆十幾2十次呀,
真係口水都乾架!
要注意是人太多, 完左之後就容易唔記得邊個打邊個,
有NO 幫助都作用唔大, 有時仲會TICK 錯人~~(我真係試過)
所以我見男生好多岩心水最好即刻攞人CONTACT

常在心
去過一次我就係唔會再參加
因為地點實在是奇怪加無MOOD
個次是晚飯+ SPEED DATING ,
地點竟然是一間類似翠華, 高級小小架茶餐廳=__=
真係0曬嘴!! 我真係唔EXCEPT 比$350 是這樣的場地!!
不過放心通常SD場地一定是包了場,
私隱性方面OK , 唔洗怕尷尬,
每人先安排好位子,吃過東西後就開始ROTATE,
原本是1 TO 1, 都唔知個次我好彩定唔好彩,
我是1女生對2男 (當日好似有女生NO SHOW,, 起了單腳)
有幸是識到2個幾玩得架男仔做了"兄弟"~呵呵!!

COFFEE MATCHING
係我參加左幾次, 場地方面是最滿意
有HOTEL EVENT ROOM 及環境不錯的酒BAR
幾次都是上百人的PARTY,幾 熱鬧的
會比較FREE, 包野飲及小食。

不過講到尾, 我去咁多次都未遇到真命天子=__=
朋友倒是識到架
幾次去都是自己一個,當然如果怕架可以朋友陪同啦
當壯膽都好呀, 亙相關照嘛!

如果下一篇出SD 點令自己受歡迎D
DRESSING CODE 要注意事項, 女生會想看嗎??
要就留言吧~打一篇文很費時的!多人回應才打~HEHE

沒有留言:

張貼留言